Основнi вимоги до знань, умінь та навичок учнів з конкретного навчального предмету розкривають згiдно з дiючою програмою. У 2 класi учнi мають навчитися свiдомо i виразно читати цiлими словами у темпi 40 – 60 слiв за хвилину (допускається поскладове читання важких слів); дiлити текст на логiчно закiнченi частини (абзаци); знаходити (з допомогою вчителя) вiдоме i невiдоме, головне i другорядне, основну думку; вiдповiдати на запитання. Темп читання мовчки – 45-70 слів за хвилину.
Об’єм тексту для аудіювання 120-160 слів і звучатимемо він 1,5-2 хвилини.
Діалог має складатися з 3-4 реплік без етикетної репліки, усний переказ – 50-55 слів, а усний твір – 45-50 слів. Об’єм тексту для списування – 30-40 слів, а диктанту – 30-40 слів.
Твір – 2 речення, а письмовий переказ – 40-50 слів.
Темп письма на кінець року – до 20 знаків за хвилину. Обсяг домашнього завдання – 45 хвилин.
Другокласникi повиннi знати назви дитячих книжок, про кого (про що) в них йдеться; розрiзняти основнi елементи книжок; дотримуватися санiтарно-гiгiєнiчних вимог до читання.
Вони вчаться калiграфiчно правильно списувати текст з дошки та з пiдручника; вживати велику букву в іменах, прiзвищах людей та кличках тварин; визначати наголос у дво- трискладових словах; послiдовно називати у мовленому словi звуки, давати їм характеристику, позначати вiдповiдними буквами.
На кiнець навчального року учнi другого класу повиннi вмiти читати, записувати i порiвнювати числа вiд 0 до 100; виконувати дiї додавання i вiднiмання в межах 100 (усно i письмово); знати таблицю додавання i вiдповiднi випадки вiднiмання, таблицi множення чисел 2, 3; розв’язувати найпростiшi задачi на 1-2 дiiї першого ступеня (зокрема на збiльшення або зменшення числа на кiлька одиниць).
Виконуючи завдання, дитина повинна самостiйно дiбрати необхiдне навчальне приладдя, правильно розмiстити його на робочому мiсцi, пiдтримувати порядок пiд час заняття, найти потрiбний матерiал за змiстом пiдручника, дотримуватись (пiд керiвництвом вчителя) певної послiдовностi виконання завдання, перевiрити результати своєї працi, користуючись алгоритмом, словником, зiставляючи зi зразком.
Програмні вимоги 2 клас
Знання, вміння і навички, якими діти повинні володіти на кінець 2-го класу.
Українська мова.
Діти повинні:
- слухати і розуміти текст;
- створювати діалог;
- переказувати текст 40-50 слів, опираючись на малюнки або опорні слова;
- читати цілими словами, словосполученнями;
- списувати текст (30-40 хв.) рукописними буквами;
- добирати заголовок до тексту;
- писати диктант (30-40 сл.);
- знати напам’ять алфавіт, вміти правильно називати букви;
- вміти розташовувати 5-6 слів в алфавітному порядку;
- розрізняти види речень.
Читання.
Діти повинні:
- знати прізвища письменників, яких вивчали;
- знати назви казок;
- знати напам’ять 7-8 віршів, 2-3 скоромовки;
- читати 40-60 слів за 1 хвилину
- вміти встановлювати зв’язок між назвою твору і самим твором;
- давати оцінні судження героям твору;
- вміти ставити змістовні питання до тексту;
- відповідати на поставлені запитання до тексту;
- вміти близько до тексту розповідати прочитане;
- знаходити в тексті потрібну інформацію;
- вміти розрізняти мову автора і дійових осіб.
Математика
Діти повинні:
- виконувати арифметичні дії додавання і віднімання з переходом через розряд відповідно двом етапам: додавання й віднімання з переходом через десяток в межах 20 (табличне) і додавання і віднімання з переходом через десяток в межах 100;
- знати зміст арифметичних дій множення та ділення;
- знати закони множення;
- знати таблиці множення та ділення.
Соціальна адаптація.
Діти повинні:
- бути мотивованими;
- дотримуватися загальноприйнятих правил поведінки;
- не запізнюватися на уроки;
- виконувати домашні завдання,
- самостійно збирати речі до школи;
- дотримуватися мовної етики (слова ввічливості);
- бути уважним і привітним до вчителя та однокласників;
- виконувати розпорядження вчителя.
Немає коментарів:
Дописати коментар