LearningApps.org є сервісом для підтримки процесів навчання та викладання за допомогою невеликих інтерактивних модулів. Ці модулі можуть використовуватись безпосередньо як навчальні ресурси або для самостійної роботи. Метою роботи є створити загальнодоступну бібліотеку незалежних блоків, придатних для повторного використання та змін. Блоки (вони називаються Вправами) не включені в жодні конкретні сценарії чи програми, тому вони не розглядаються як цілісні уроки чи завдання, натомість їх можна використати у будь-якому доречному методичному сценарії.
Не
секрет, що зараз в мережі розміщено величезна кількість інтерактивних
матеріалів і посібників,трізних тренажерів і інших освітніх ресурсів, але всі вони,
на мою думку, мають ряд істотних недоліків:
1.
Матеріали пропонуються в готовому вигляді, без можливості внесення змін,
зазвичай вони складені для певного УМК, і з цієї причини використання їх з
іншим УМК важко.
2.
Не завжди готові матеріали відповідають індивідуальним особливостям учнів,
структурі конкретного уроку, тому у багатьох вчителів виникає бажання
створювати власні інтерактивні матеріали, які легко б вписувалися в навчальний
процес.
3.
Розробка власних інтерактивних матеріалів займає досить багато часу і іноді досить
складна в технічному плані. Особливу дидактичну значимість набувають засоби і
сервіси ІКТ. При бажанні будь-який педагог, який має мінімальні навички роботи
з ІКТ, може створити свій ресурс, вибудувати індивідуальні траєкторії вивчення
навчальних курсів, створити свій власний банк навчальних матеріалів.
Всі
вправи сервісу LearningApps.org розділені на 6
категорій:
1. Різні тести та
вікторини.
2. Вправи на
встановлення відповідності.
3. «Шкала часу» і
вправа на відновлення порядку.
4. Вправи на
заповнення відсутніх слів, фрагментів тексту, кросворди.
5. Онлайн-ігри, в
яких може брати участь одночасно кілька учнів вашого класу.
6. Ресурс надає
можливість для співпраці педагог-учень, учень-учень.
Використання
даного сервісу в мережі Інтернет на уроці дозволяє зробити процес навчання
інтерактивним, більш мобільним, строго диференційованим, індивідуальним.
Розповідаючи про
власний досвід використання інтерактивного ресурсу Learning Apps, хотілося б
підкреслити різноманітні гідності, обраної технології. Ресурс є конструктором інтерактивних
додатків. Використання сервісу безкоштовно, вимагає простої реєстрації. Доступ
до готових ресурсів відкритий і для незареєстрованих користувачів. Ви можете
використовувати завдання, складені вашими колегами, скопіювавши посилання внизу
завдання («прив'язати» означає виводити завдання в зменшеній рамці поверх
сторінки вашого особистого сайту), ділитися
посиланнями з колегами і учнями.
Зареєструвавшись
ви отримуєте можливість:
-Створювати і
публікувати свої додатки на LearningАpps;
-формувати класи,
прикріплювати учнів для групової роботи, формуванні статистики;
-Зберігає в
форматах: SCORM, iBookAuthor Widjet (для iPad), Developer Source (скачати
вихідний код програми як ZIP-файл);
Розроблені вами додатки
зберігаються в загальній базі, дозволяючи іншим ними користуватися, відповідно
і ви можете використовувати готові вправи. Сервіс Learning Apps надає мені
можливість створювати додатки, в наслідку збираючи всі вправи, об'єднані темою
в один блок, що дуже зручно.
По-перше, він має
дуже простий і зручний для користування інтерфейс.
По-друге, він
надає можливість працювати в ньому на тій мові, на якій вам комфортно.
По-третє, в цьому
сервісі ви можете створювати різні види інтерактивних вправ без будь-чиєї
підказки, тому що всі підказки розміщені у всіх шаблонах вправ.
Мною широко
використовуються додатки для закріплення матеріалу, домашньої роботи,
додаткових занять, контролю. Виконуючи вправу он-лайн, учень відразу отримує
оцінку своїх знань. Методичне призначення вправ по-різному:
• навчальні;
•
інформаційно-пошукові;
• демонстраційні;
• контролюючі;
• навчально-ігрові
та інші.
При виконанні
завдань в статистиці групи у мене як у викладача
відображається правильність виконання вправи і кількість вирішених завдань.
Практикуючи даний
напрямок в роботі,
мені вдалося підвищити мотивацію до навчання предметів, зняти напругу, страх припуститися
помилки. Найбільш цікавими для підлітків, згідно їх вподобань,
вистувають вправи – «пазл», «парочки», «знайти слово», «вгадай слово», та
найбільше «Перший мільйон», адже хто з нас не мріяв по справжньому зіграти в цю
інтелектуальну гру.
Сервіс
Learning Apps і його електронні варіанти завдань особливо привабливі, тому що дозволяють
отримати результати практично відразу після закінчення тесту. Інтерактивні
навчальні завдання сприяють підвищенню рівня інформаційної та комунікативної
грамотності вчителя і учнів і спрямовані на вирішення найважливішого завдання
освіти – навчити випускника школи плідно трудитися в світі глобальної
інформатизації, а в зв’язку з світовим
карантином і переході всіх закладів освіти на дистанційне навчання, є дуже
актуальним.
Однак необхідно
пам'ятати, що комп'ютер не може замінити вчителя на уроці. Необхідно ретельно
планувати час роботи з комп'ютером і використовувати його саме тоді, коли він
дійсно необхідний.
Насправді на
просторах Інтернету не так багато сервісів, які дозволяють створювати
дидактичні матеріали на рідній мові. А ось Конструктор
інтерактивних завдань Learning Apps –
виняток, тому що він не тільки робить можливим створення вправ на рідній мові, але і дозволяє
працювати з його україномовної
версією інтерфейсу.
Недоліків у цього
інтернет-ресурсу практично немає.
Крім того, мабуть, що працювати з ним ви можете тільки в режимі онлайн.
Немає коментарів:
Дописати коментар